Utama > Anis > Resah Di Hari Ulang Tahun

Resah Di Hari Ulang Tahun

Semalam; Hari Ulang Tahun Kelahiran anak sulungku kali yang ke 10. Kini genap usianya 10 tahun. Kami raikannya dengan cara yang sederhana. Sekadar mengajar anakku bersyukur atas umur dan usia yang dikurniakan Allah SWT. Semoga Allah memberkati usia anak sulungku dan menjadi anak yang soleh di kemudian hari.

Tapi; sebelah malamnya anakku mengadu sakit dalam perut dan mengadu sakit semasa buang air kecil. Katanya sejak semalam lagi tapi tidak beritahu kepada abah dan umie. Semalaman saya dan isteri dibayangi oleh rasa resah.

Petang ini setelah habis waktu persekolahannya; isteri saya membawanya ke klinik. Saya pula ada acara sukan sekolah di stadium. Semasa saya menulis ni anak saya masih di klinik lagi. Ya Allah berilah keselamatan dan kesejahteraan buat anak sulungku. Amiin, Ya Rabbal Alamiin

Kategori:Anis
  1. Tiada komen.
  1. No trackbacks yet.

Tinggalkan Jawapan

